You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Se încarcă...

Proiectare structurală

Reprezentând >50% din valoarea unui cântar rutier,

(fără costul fundatiei, care se presupune apriori proiectată și executată corect), restul constând în electronică și servicii, platforma de cântărire este "emblema" întregului sistem. În consecintă, cu seturi comparabile de electronică și servicii conexe, platforma este prima care face diferenta. Proiectarea platformei și cantitatea de metal folosită pentru fabricarea sa determină durata de viată a cântarului rutier.

CLC C DTA RDIN 8119 1045

Standarde internationale de referintă

CLC (Concentrated Load Capacity) este un indicator industrial recunoscut international și este valoarea specificată de către producător (iar în SUA măsurată și verificată în cadrul testelor metrologice) care definește capacitatea sarcinii concentrate maxime a grupurilor de axe pentru care a fost proiectată platforma cântarului rutier. CLC măsoară abilitatea de a cântări sarcini concentrate în suprafete relativ mici ale platformei. O valoare mare a CLC determină o durată mare de viată cu păstrarea intactă a performantelor metrologice. O valoare mică a CLC duce la o economie de metal de 15..30%.

SF

Factor de sigurantă

Factor de sigurantă (Safety Factor)
În calculele de proiectare, se utilizează rezistente admisibile raportate la rezistenta de rupere a materialului. Acest raport, numit factor de sigurantă SF, măsoară intensitatea traficului pe platforma unui cântar rutier.

FEA

Analiza elementului finit

FEA (Finite Element Analysis) măsoară factorii critici de stres în mod virtual pe fiecare componentă a structurii de rezistentă în cele mai defavorabile conditii de încărcare a platformei, obtinând astfel zonele cu potential mare de risc de distrugere sau cu grad de uzură prematur. Analiza elementului finit permite optimizarea consumului de metal/beton necesar fabricării platformei fără a afecta rezistenta sa și plasează structura în domeniul cert de securitate tehnică și durată mare de viată.

f

Săgeata

Săgeata platformei sub sarcina maximă: "f" măsoară rigiditatea. Este măsurată prin Săgeata platformei sub sarcina maximă și oboseala cumulată a metalului determinată de deformările elastice repetate ale structurii de rezistentă reprezintă un factor determinant al duratei de viată a podului. Săgeata real măsurată a unei platforme trebuie specificată și garantată de producător.

H

Înăltimea platformei

O înăltime mică a deck-ului, cunoscută ca structură "low-profile", determină rampe joase și scurte, optimizând spatiul in care se amplasează platforma. La polul opus, cu o economie de metal de 15..30%, o înăltime mare a deck-ului practic dublează înăltimea și lungimea rampelor, cu costuri mari de constructie și risipă de spatiu.

Cea mai importantă este sinergia celor doi factori esentiali pentru speranta de viată: volumul de camioane și încărcarea pe axe.

*Niște simple balustrade laterale din teavă nu se pot compara cu grinzile laterale înalte ale platformelor FLINTAB care oferă o reală protectie împotriva alunecării de pe platformă.

Warning: include(): Failed opening '/home3/r33675flin/public_htmlphp/footer.php' for inclusion (include_path='.:/opt/alt/php56/usr/share/pear:/opt/alt/php56/usr/share/php') in /home3/r33675flin/public_html/proiectare-structurala.php on line 163

Warning: include(): Failed opening '/home3/r33675flin/public_htmlphp/cookies.php' for inclusion (include_path='.:/opt/alt/php56/usr/share/pear:/opt/alt/php56/usr/share/php') in /home3/r33675flin/public_html/proiectare-structurala.php on line 168