Se încarcă...
Cântar feroviar în structură mixtă metal-beton cu montaj suprateran, direct pe infrastructura căii ferate (fără lucrări de turnare beton in situ) relocabil, PREMIUM HEAVY-DUTY. Cântărire statică.
Structura platformei de cântărire C-DECK este mixtă metal-beton cu grinzi metalice - componenta activă de cântărire - montate pe fundatie prefabricată din beton tip C45/55 în conformitate cu DIN 1045 care se instalează direct pe infrastructura de piatră spartă a căii ferate.
2 sau 3 module
8 sau 12 celule de cântărire
Lungimi: 5+[5]+5m, respectiv 5+5+[5]+5m
LUNGIME | 15m | 20m |
---|---|---|
PLATFORMĂ | METAL-BETON | |
CAPACITATE (60t/modul) [t] | 120 | 120 |
CLC [k] | 80 | 80 |
SĂGEATĂ F [mm] | 1:950 | 1:950 |
CONSUMURI | 15m | 20m |
---|---|---|
METAL [t] | 10,4 | 15,6 |
BETON PREFABRICAT [mc] | 8,0 | 13,5 |
Cântarul feroviar poate avea orice lungime în intervalul 12..60m, lungime realizată prin combinarea modulelor active de cântărire de 5, 6 sau 7m și pozitionarea acestora la o distantă variabilă în intervalul 0/3..6m (zonă inactivă indicată între paranteze pătrate).
Dimensionarea se face prin optimizarea așezării modulelor active de cântărire în alternantă cu zonele inactive (libere) dintre ele în scopul obtinerii unei configuratii care să permită cântărirea unui tren cu minim (optim, zero) de vagoane dezlegate (optim, fără dezlegarea niciunui vagon).
Calculul prevede ca axa boghiului să fie pozitionată cât mai aproape de centrul modulului. Conform Instructiei 314 de norme și tolerante pentru constructia și întretinerea căii ferate (pag. 84), nu se admit cupoane de șină sub 3m lungime. Așadar, 3m este lungimea minima a unui tronson C.F. Pentru procesul de dimensionare, este absolut necesară o listă (cât mai completă) cu tipul vagoanelor care vor tranzita cântarul feroviar.
TRANSPORT GABARITIC | MACARA [t] | GREUTATE MODUL [t] |
---|---|---|
2 camioane | 25t | 3,44t |